MENU

Relax Gaming Recenzie poskytovateľa

Relax Gaming

Relax Gaming začala svoju cestu vývoja hry v roku 2010. Okrem vývoja vlastných video automatov navrhla táto dizajnérska spoločnosť aj hry pre iných herných vývojárov vrátane Push Gaming, Genesis Gaming a mnohých ďalších. Toto štúdio navrhlo viac ako 570 online herných titulov. Keď hovoríme o Relax Gaming slotoch, toto štúdio sa môže pochváliť herným portfóliom s množstvom výherných automatov a stolových hier.

Napísal(a): Jasmin Williams | Recenzia bola naposledy aktualizovaná: 08 December 2023 | Kontrola faktov podľa: Kim Birch

CERTIFIKOVANÉ CERTIFIKOVANÉ
Jasmin Williams, naša riaditeľka obsahu, pracuje v anglickom kasínovom priemysle už viac ako desať rokov a je považovaná za odborníčku na kasínové hry a automaty. O Jasmin Williams

Úvod a história - Relax Gaming Game Provider

Relax Gaming vám predstavuje: Spirit of the Beast - výlet do severoamerickej divočiny

Relax Gaming je veľmi ambiciózne vývojárske štúdio iGaming so sídlom na Malte. Vznik tohto štúdia sa datuje do roku 2010, keď dvaja nadšenci online hazardných hier Patrik Österåker a Jani Tekoniemi počas chillovania v krčme v Helsinkách premýšľali o vytvorení inovatívneho štúdia na vývoj hier. Spoločnosť síce začala netradične, ale mala silné základy a mimoriadne zanietených členov tímu a čoskoro sa stala jednou z najväčších iGamingových spoločností v Európe.

Začínala s hŕstkou profesionálnych herných vývojárov, ale teraz je to obrovská organizácia, ktorú riadi viac ako sto oddaných zamestnancov. Založila kancelárie po celej Európe a svoje operácie riadi z Belehradu, Malmö, Tallinnu a Helsínk.

Prvým online výherným automatom vyvinutým spoločnosťou Relax Gaming bol Erik the Red a teraz štúdio vytvorilo obrovský výber výkonných iGamingových titulov. Výber hier tohto štúdia je rozsiahly; vyvinulo širokú škálu online výherných automatov a stolových hier spolu s rôznymi verziami binga a pokru. Ich hry ľahko nájdete v herných kasínach a môžete si užívať niekoľko výhodných bonusových funkcií.

Pri hraní automatov Relax Gaming sa budete cítiť veľmi bezpečne. Herné štúdio získalo licencie a certifikáty od rôznych herných úradov a komisií, a preto by ste nemali mať žiadne pochybnosti o pravosti poskytovateľa. Relax Gaming získalo licenciu od UK Gambling Commission, Malta Gaming Authority a rumunskej ONJN. Relax Gaming získalo aj povolenie od eCOGRA (eCommerce Online Gaming Regulation and Assurance), ktoré zaručuje bezpečnosť a spoľahlivosť softvéru a platformy vývojára.

Snake Arena vám ponúka výhry až do výšky 2758,8 x vaša stávka a funkciu Buy

SPÄŤ NA OBSAH

Výber hier Relax Gaming

Relax Gaming je skúseným hráčom vo svete iGaming. Chápe, čo chcú moderní zákazníci, a svoje herné tituly vyvíja s ohľadom na tento pohľad.

Herný výber tohto vývojára predstavuje kolekciu špičkových iGamingových titulov, ktoré prekonajú všetky vaše očakávania. Relax Gaming výherné automaty majú vzrušujúce témy a herné dizajny; práve tie sú dôvodom, prečo sú pre online hráčov neustále atraktívne. Ich video automaty sa vyznačujú aj veľmi pohlcujúcimi zvukovými stopami, ktoré sa dokonale snúbia s grafikou hry. Hry sú nabité vzrušujúcimi špeciálnymi funkciami a bonusovými kolami a dostanete v nich veľmi isté RTP.

Herné témy tohto poskytovateľa sú solídne; v ich hernom portfóliu získate mnoho rôznych herných tém a dizajnov; ich témy sú veľmi pútavé a vzrušujúce, vrátane mexických tém, egyptských tém, klasických tém, sci-fi tém a mnohých ďalších. Okrem zábavných tém si užijete aj kvalitné zvukové efekty a obrovské výhry.

Medzi vynikajúce hry tohto štúdia patria Money Train 2, Olympus Infinity Reels a Shark Wash. Tešiť sa môžete aj na sloty Relax Gaming Megaways s oveľa vyšším počtom spôsobov výhry, ako napríklad Rasputin Megaways a Wild Buccaneers Megaways.

Toto štúdio má veľmi diverzifikované herné portfólio, spolu so zaujímavými hracími automatmi; dostanete aj široký výber stolových hier, online binga a pokerových variantov. Poskytovateľ nevyvíja žiadne fyzické hry, pretože sa plne zameriava na iGamingové tituly.

Relax je veľký konglomerát a má veľa dcérskych divízií, ktoré pracujú pre rôzne formy podnikania. Relax prevádzkuje Silver Bullet, komerčne nezávislý herný server, a prevádzkuje ďalší podnik s názvom Plat-To-Plat (komerčne nezávislý RGS to RGS).

Temple Tumble je krásny 6-valcový výherný automat

SPÄŤ NA OBSAH

Herný softvér

Relax Gaming sa zameriava predovšetkým na výherné automaty, varianty videopokru, hry bingo a rôzne stolové hry. Segment bingo hier na stránke Relax Gaming sa v poslednom čase stal pomerne populárnym. Tento poskytovateľ hier začal svoje hry bingo uvedením hry Relax Bingo; táto platforma mala skvelé používateľské rozhranie a veľmi výnosný vernostný program.

Väčšinu automatov Relax Gaming možno hrať na rôznych zariadeniach vrátane počítačov, mobilných zariadení a tabletov. Ak sa rozhodnete hrať na počítačoch, vývojár podporuje operačné systémy Windows aj MacOS a v smartfónoch možno na spustenie hier použiť zariadenia so systémom Android aj iOS. Vývojári hry dokonale optimalizovali a pri hraní na mobilných herných zariadeniach nebudete čeliť žiadnym problémom s výkonom, ako sú poklesy snímok a lagy.

Významným segmentom pre Relax Gaming je aj poker; priťahuje množstvo zákazníkov a je jedným z hlavných generátorov zisku tohto štúdia. Dizajn a používateľské rozhranie pokerového segmentu hry sú veľmi plynulé a interaktívne; obľúbia si ho amatéri aj profesionáli. Medzi najlepšie pokerové hry tohto vývojára patria Texas Hold'Em NL, Omaha PL a vzrušujúca variácia Texas Hold'Em NL s názvom Banzai. Tieto pokerové hry tohto štúdia si môžete zahrať v niekoľkých online kasínach, ktoré sme preskúmali tu na BETO.

Bezplatné Relax Gaming automaty sú tu na BETO; môžete si ich zahrať a preskúmať rôzne funkcie hier bez toho, aby ste riskovali svoje ťažko zarobené peniaze.

SPÄŤ NA OBSAH

Stolové hry a hry s progresívnym jackpotom

Stolové hry

Relax Gaming ponúka niekoľko stolových hier vrátane štandardných verzií blackjacku a rulety. Hra Blackjack sa nazýva Blackjack Neom; je to dobre spracovaná verzia hry 21, ktorá ponúka dobré RTP. Ruleta na stránke Relax Gaming je Roulette Nouveau, štandardná verzia európskej rulety s 37 očíslovanými vreckami. Ponuka stolových hier tohto vývojára sa môže zdať trochu obmedzená, ale prítomné hry sú veľmi zábavné a pri ich hraní sa skvele zabavíte.

Hry s progresívnym jackpotom

Momentálne žiadna z hier vyvinutých týmto vývojárom neponúka funkcie progresívneho jackpotu. Je to tak preto, lebo spoločnosť sa zameriava len na rozvoj svojho súčasného herného portfólia, ktoré je už teraz veľmi rozsiahle. Štúdio sa možno v budúcnosti rozhodne diverzifikovať do siete progresívnych jackpotov, ale v najbližšej dobe to neplánuje. Vždy, keď sa tak stane, budete o tom informovaní tu na BETO.

Let

Let's Get Ready to Rumble je automat s boxerskou tematikou od spoločnosti Relax Gaming

SPÄŤ NA OBSAH

Ostatné hry na relaxáciu

Pokerové hry sú významným segmentom Relax Gaming. Väčšina ocenení, ktoré Relax Gaming získala, je zásluhou jej fantastickej pokerovej ponuky. Relax Gaming vyvinula niekoľko špeciálnych technológií a softvéru, ktoré majú hráčom uľahčiť a zlepšiť zážitok z hrania pokeru. Relax Gaming vyvinula HexaPro, čo je jedinečné riešenie zahŕňajúce Jackpot Sit & Gos, Sit and Gos pre 2 a 5 hráčov a Multi-Table Tournaments s viacerými funkciami. Medzi najobľúbenejšie pokerové hry od Relax Gaming patria Texas Hold'em NL, Omaha PL cash games, Banzai a Omaha.

Rovnako moderné, zábavné a mimoriadne jednoduché sú aj hry bingo na stránke Relax Gaming . Relax Gaming ponúka širokú kolekciu binga s klasickými hrami so 75 a 90 loptičkami. Vývojár do svojej bingo platformy pridal aj niekoľko minihier, aby hráčom poskytol niečo na zabitie času pred začiatkom intenzívnych kôl.

SPÄŤ NA OBSAH

Relax Gaming Ocenenia a uznania

Relax Gaming odviedla veľa tvrdej práce, aby si získala svoju povesť a presadila sa vo svete iGamingu. Úsilie tohto herného štúdia nezostalo bez uznania a stránkaRelax Gaming získala v posledných rokoch niekoľko uznaní a ocenení. V rokoch 2014 a 2015 získala stránka Relax Gaming cenu EGR za inováciu v oblasti pokeru.

V roku 2017 získalo štúdio cenu EGR za najlepšieho poskytovateľa roka a v roku 2019 ešte jednu cenu EGR za svoju invenciu v oblasti mobilného pokeru. Štúdio v posledných rokoch získalo aj niekoľko rôznych ocenení, napríklad cenu Pokerový dodávateľ roka v rámci ocenenia Gaming Intelligence Awards 2020.

SPÄŤ NA OBSAH

Celkový verdikt Relax Gaming

Relax Gaming je najlepšie hodnotený a spoľahlivý vývojár online hier, ktorý vyrába tituly pre rôzne populárne kasína. v online hernom priemysle sa mu darí a nadviazal vzťahy s niekoľkými špičkovými partnermi online kasín. Nie je veľa poskytovateľov automatov, ktorí by mu mohli konkurovať, a to si uvedomíte, keď budete hrať hry od tohto štúdia. Maximálna výhra niektorých ich automatov prekvapí vás aj vašich priateľov v kasíne.

Herný výber tohto vývojára je veľmi rozmanitý; ponúka vám množstvo rôznych hracích automatov, bingo hier, stolových hier a rôznych pokerových variantov. Všetky tieto hry sú veľmi kvalitné a ponúkajú lákavú grafiku a lákavé zvukové stopy.

Ak chcete mať dobrý zážitok z hazardných hier a užiť si vzrušujúce hranie, určite vám odporúčame navštíviť kasína Relax Gaming. Najlepšie Relax Gaming sloty a hranie Relax Gaming slotov o skutočné peniaze si môžete vyskúšať na nami odporúčaných stránkach online kasín tu na BETO. Nezabudnite využiť bonus za vklad a bonusové roztočenia, ktoré vám pomôžu vyhrať veľké sumy.

SPÄŤ NA OBSAH

Často kladené otázky - Relax Gaming

Má stránka Relax Gaming riadnu licenciu?

Áno, Relax Gaming je licencovaný a certifikovaný vývojár online hier. Štúdio získalo licenciu od britskej komisie pre hazardné hry, čo zaručuje pravosť a spoľahlivosť automatov Relax Gaming.

Sú v hrách na Relax Gaming k dispozícii roztočenia zdarma?

Funkcia roztočení zdarma je špeciálny bonus v online výherných automatoch. Je to pomerne obľúbený bonus a mali by ste ho nájsť vo väčšine online výherných automatov Relax Gaming's.

Aké hry vyvíja Relax Gaming?

Relax Gaming vyvíja širokú škálu hier pre svojich zákazníkov; vyvíja online výherné automaty, skutočné pokerové hry, stolové hry a niektoré hry bingo.

Aké sú najobľúbenejšie hry od Relax Gaming?

Takmer všetky hry vyvinuté spoločnosťou Relax Gaming sú veľmi moderné a obľúbené, ale len niektoré z nich, Temple Tumble Megaways, Erik the Red, Wildchemy a The Great Pigsby patria medzi jej najobľúbenejšie tituly.

Môžem hrať Relax Gaming hry zadarmo?

Áno, všetky sloty Relax Gaming sú tu na BETO k dispozícii vo verziách zadarmo, môžete hrať tieto sloty bez toho, aby ste čokoľvek minuli. Môžete tiež navštíviť nami odporúčané kasíno Relax Gaming a zahrať si najlepšie Relax Gaming sloty o skutočné peniaze.